BNP Paribas Fortis
Hello Bank!

Veelgestelde vragen

Neem contact op met onze klantendienst via e-mail (cadeau.bnpparibasfortis@1to1.com) of per telefoon (02/335.00.30). Onze klantendienst is geopend op werkdagen tussen 08u30 en 17u00.

FAQ

De klantendienst contacteren

Hoe en wanneer kan ik de klantendienst bereiken?

Wij zijn bereikbaar op weekdagen (maandag-vrijdag) tussen 08u30 en 17u
Hou steeds je logincode of klantnummer bij de hand zodat we je snel kunnen helpen.

Wie zit er aan de andere kant van de lijn?

Eén van onze collega’s van TeleTech Consulting. Da’s onze partner die ervoor zal zorgen dat je jouw geschenk goed ontvangt. Als er een probleem is, kunnen zij alles voor je checken.

Welke vragen mag ik allemaal stellen aan de klantendienst? En welke niet...?

Op alle vragen rond je geschenk kunnen we meestal snel antwoorden: je logincode, je bestelling, de (status van de) levering van je geschenk, opmerkingen en suggesties, ...

We kunnen je niet helpen met vragen over je rekeningen, kredietkaarten, internet banking, het maken van een afspraak met je adviseur in het kantoor, enz. Daarvoor kan je terecht bij ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 (maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u).

Algemene vragen

Leuk, zo’n geschenk. Maar wat is de reden eigenlijk?

Wel, we zijn ondertussen al een jaar partners voor jouw financiële plannen. Tijd voor een “dank je wel” en een geschenkje, dachten we!

Kan ik dit vertrouwen, want phishing is nogal ‘in’ tegenwoordig?

Wauw, goeie reflex! Je kan niet voorzichtig genoeg zijn, toch? Maar we kunnen je geruststellen: dit is totally safe. Toch nog twijfels? Bel onze klantendienst en ze zullen je snel overtuigen.

Gratis bestaat niet, horen we je denken... Wat is het addertje onder het gras?

He-le-maal niets! Een geschenk is een geschenk, en ook de levering ervan is gratis. Dus maak je geen zorgen, we komen heus niet met verborgen kosten op de proppen!

Zijn er kleine lettertjes die ik moet lezen?

Uiteraard, wie lanceert er nu nog een campagne zonder algemene voorwaarden? Gelukkig staan er geen verborgen boodschappen in die je later zuur kunnen opbreken. Lees ze hier gerust na.

Unieke code

Waar kan ik mijn unieke code gebruiken?

Surf naar onze website: www.bnpparibasfortis.be/geschenkhello4you. Vul snel je unieke code in om onze geschenken te ontdekken. Vergeet zeker niet je bestelling te bevestigen.

Liever telefonisch bestellen? Dat kan ook: call 02 335 00 30! (weekdagen tussen 09u30 en 17u)

Hoe lang is mijn unieke code geldig?

Je code blijft geldig gedurende een periode van 2 maanden (60 kalenderdagen). Deze periode begint onmiddellijk nadat je de code hebt gekregen. Snel bestellen dus!

Oh nee, foutmelding: mijn unieke code werkt niet. Wat nu?

Bel of e-mail onze klantendienst en hou je klantnummer* bij de hand. Wij zorgen in no-time voor een oplossing!
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Oeps, ik ben mijn code verloren...Help!

Geen paniek, wij vinden je code snel terug. Bel of e-mail onze klantendienst en hou je klantnummer* bij de hand.
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Mijn unieke code is vervallen en ik heb nog niets besteld. Wat nu?

Elke code blijft slechts twee maanden geldig. Indien je twijfels hebt over de geldigheid van je code, contacteer dan onze klantendienst. Hou je vervallen code bij de hand, zodat wij dit snel kunnen checken.

Ik heb geen unieke code gekregen en mijn zus/vriend/buur wel. En ik dan?

We kijken graag voor je na wat er is misgelopen. Bel of e-mail onze klantendienst en hou je klantnummer* bij de hand.
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Mijn geschenk bestellen

Tussen welke geschenken kan ik kiezen?

Denk je nu echt dat we dit hier gaan verklappen? Neem snel zelf een kijkje door je aan te melden met je unieke code en ondek de opties die wij speciaal voor jou selecteerden!

Is er, naast het online proces, ook een andere manier om mijn geschenk te bestellen?

Je kan je geschenk ook telefonisch bestellen op het nummer 02 335 00 30. Een van onze medewerkers zal je de geschenken voorstellen en de bestelprocedure in jouw plaats afronden.

De website aanvaardt mijn e-mailadres niet. Wat kan ik doen?

Kijk eerst en vooral goed na of je twee keer hetzelfde e-mailadres hebt ingevuld (vaak ligt dit aan een foute spatie, punt of streepje).

In uitzonderlijke gevallen aanvaardt de website je e-mailadres niet. Dit in geval je e-mailadres een ongewoon formaat heeft (bv.: voornaam@bedrijf.brussel of voornaam@bedrijf.be.com). Contacteer in dit geval onze klantendienst, per telefoon of per e-mail. Zorg ervoor dat je je unieke code vermeldt!

De website blokkeert als ik mijn geschenk wil bestellen. Wat moet ik doen?

Vaak volstaat het om het internetvenster volledig af te sluiten en opnieuw te proberen. Gebruik eventueel een andere browser (bij voorkeur Mozilla Firefox). Als het probleem blijft aanhouden, contacteer dan onze klantendienst.

Ik heb geen e-mailadres, maar dit is een verplicht in te vullen veld. Wat nu?

We vragen je e-mailadres om deze twee redenen:
  • om je een bevestigingse-mail te kunnen sturen
  • om je te kunnen contacteren als je geschenk naar ons wordt teruggestuurd.
Indien je niet over een e-mailadres beschikt, vul dan het e-mailadres van een vriend in en vergeet zeker geen telefoonnummer te vermelden waarop we je kunnen bereiken.

Ik vind mijn goesting niet tussen de voorgestelde geschenken. Wat nu?

Oh, jammer dit te horen! Stuur zeker en vast een e-mail naar onze klantendienst, zodat we kunnen brainstormen over jouw suggesties!

Bevestigingse-mail

Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen. Hoe komt dit?

Kijk je even na of de e-mail niet in je spam-folder is terechtgekomen? Neen? Dan ligt het misschien wel hier aan:
  • het e-mailadres dat je tijdens de bestelling hebt ingegeven bevat een foutje;
  • je hebt de bestelling niet bevestigd (in dit geval kan je je opnieuw aanmelden met je unieke code en de bestelling bevestigen).
Soms kan het even duren alvorens de bevestigingse-mail toekomt (tot een half uur na het afronden van de bestelling).

Wil je zeker zijn dat je bestelling goed geregistreerd werd, neem dan contact op met onze klantendienst. Houd je unieke code bij de hand zodat wij je bestelling snel kunnen terugvinden.

Levering van mijn geschenk

Kan mijn geschenk geleverd worden op een ander adres dan het mijne?

Ja, geen enkel probleem! Vul tijdens het bestelproces het adres in waar je geschenk moet geleverd worden: het adres van je mama, je beste vriend, je werkgever, je buurmeisje, ...

Kan ik mijn leveringsadres nog wijzigen?

Het leveringsadres kan slechts in sommige gevallen nog gewijzigd worden: zolang je bestelling bij ons de deur nog niet uit is. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantendienst.

Heb je voor een digitaal geschenk gekozen, of werd je bestelling al verstuurd, dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen.

Kan ik mijn geschenk laten leveren in het buitenland?

Neen, geschenken worden enkel in België geleverd.

Hoeveel geduld moet ik hebben voordat mijn geschenk geleverd wordt?

Afhankelijk van welk geschenk je koos, moet je rekening houden met de volgende leveringstermijnen:
  • geschenkbon of –code, verstuurd per e-mail: onmiddellijk na je bestelling
  • geschenk, verstuurd per post: indicatieve leveringstermijn van 10 werkdagen
  • schenking aan een goed doel: we storten je schenking rechtstreeks aan het goede doel

Ik wacht al 10 dagen maar ik heb nog altijd niets gekregen. Wat moet ik doen?

Oh nee, meen je dat? Contacteer onze klantendienst, per telefoon of per e-mail, en hou je unieke code of je klantnummer* bij de hand.
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Ik ben mijn geschenkcode kwijt. Wat kan ik doen?

Heb je je unieke code nog waarmee je je geschenk bestelde? Hiermee kan je je opnieuw aanmelden op onze website en de bevestigingse-mail met je geschenkcode opnieuw laten versturen.

Je kan ook onze klantendienst contacteren die je geschenkcode in no-time kan terugvinden! Hou dan zeker je klantnummer* bij de hand!
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Huh? Ik krijg een geschenk dat ik helemaal niet bestelde. Wat kan ik doen?

Oeps, er moet iets zijn misgelopen bij onze logistieke afdeling. Excuses, onze fout! We zetten dit graag recht, dus contacteer zeker onze klantendienst en hou je klantnummer* bij de hand.
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Ik ben van gedacht veranderd en wil van geschenk wisselen. Kan dit nog?

Als we je bestelling al hebben verwerkt en verstuurd is dit niet meer mogelijk. Contacteer onze klantendienst om de status van je bestelling te kennen.

Mijn geschenk is beschadigd toegekomen. Wat nu?

Bel of e-mail onze klantendienst en hou je klantnummer* bij de hand. Wij zorgen in no-time voor een oplossing!
* staat vermeld op je bankkaart, en bestaat uit 10 cijfers.

Mijn gegevens

Waarom moet ik mijn gegevens intypen? Jullie weten toch wie ik ben en waar ik woon?

De bestelling van je geschenk wordt verwerkt bij onze partner, TeleTech Consulting. Zij bechikken niet over jouw gegevens. BNP Paribas Fortis mag je gegevens bovendien niet doorgeven.

Wat gebeurt er met mijn gegevens? Ik wil geen ongewenste post krijgen!

Geen paniek! De gegevens die je invult tijdens de bestelling, worden enkel gebruikt om het geschenk op te sturen. Je gegevens kunnen ook gebruikt worden om je te contacteren als je geschenk naar ons wordt teruggestuurd.

Je gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden.